Vedoucí křesťanských organizací

Vize networku

Být vedoucím křesťanské organizace v ČR bývá často spíše cvičením v multitaskingu, kdy nedostatek zdrojů vyžaduje, aby vedoucí byl schopen dělat téměř vše od fundraisingu a mediální komunikace po ekonomický management a pastoraci. Cílem Networku vedoucích křesťanských organizací je vytvořit prostor pro sdílení zkušeností, zdrojů a nástrojů pro efektivní řízení organizací na biblických principech. Chceme nabídnout prostředí, kde se vedoucí, kteří čelí někdy i zásadním organizačním výzvám mohou setkat s dalšími vedoucími a s praktickou moudrostí, užitečnými podněty, dovednostmi a nástroji pro vedení a řízení organizací.

Cílová skupina networku

Svým obsahem je určen jak novým, tak i zkušeným vedoucím křesťanských organizací, ale může být přínosem i pro další účastníky, které zajímá oblast leadershipu.

Vedoucí networku

Jiří Unger

Téma I. bloku: Od managementu k vedení – křesťanská perspektiva (Jiří Unger)

Jednou z hlavních výzev vedoucího je, jak překročit horizont pouhého managementu a posunout se k vedení. Management i vedení jsou přitom pro úspěch jakékoli organizace zásadní. Často se ale setkáváme se situací, kdy je managementu příliš nebo vedení málo. Jakou změnu v myšlení a přístupu to od nás vyžaduje? A co taková změna znamená v křesťanském kontextu a jeho porozumění leadershipu?

Téma II. bloku: Vytváření společného vlastnictví (Petr Húšť)

Růst a energie každé organizace závisí na tom, jak silnou kulturu společného vlastnictví si vytváří. Jak ji, její cíle a vizi považují lidé za vlastní a přinášejí svou vlastní iniciativu, aby tvořili něco jedinečného. Jak takovou kulturu vytvářet a udržovat nejen v našem týmu, ale také s partnery mimo naši organizaci a s lidmi, kterým sloužíme?

Téma III. bloku: Marketingová komunikace I. – Kde začít? (Pavlína Bujoková)

Každým dnem nás i naše okolí zahlcují všelijaké informace, což nám ztěžuje efektivně oslovovat naši cílovou skupinu. V tomto bloku se společně naučíme profilovat zákazníka (či klienta) a zároveň si u něj definujeme marketingové a komunikační cíle. Dále se podíváme na námi dostupné komunikační nástroje spolu se způsoby, jakými je můžeme kombinovat.

Téma IV. bloku: Marketingová komunikace II. – Jak na online komunikaci? (Pavlína Bujoková)

V tomto bloku navážeme na předchozí cvičení a konkrétněji se zaměříme na digitální komunikaci – tedy na sociální sítě, e-mail marketing a další. Podíváme se na základní pravidla tvorby příspěvků a komunikačního plánu. Zároveň zvážíme možné limity v našich organizacích a řekneme si tipy, jak tyto limity překonat.

Řečníci networku

Jiří Unger

Vystudoval religionistiku na Filosofické fakultě UK a během studií se věnoval službě mezi vysokoškolskými studenty. V současnosti pracuje jako tajemník České evangelikální aliance. Věnuje se mimo jiné apologetice jako spolupracovník organizace RZIM v Oxfordu a rozvoji vedoucích v rámci European Leadership Fóra. S ženou Míšou mají čtyři syny a jsou členy Církve bratrské na Praze 13.

Pavlína Bujoková

Pavlína je již třetím rokem manažerkou komunikačního týmu v Křesťanské akademii mladých. Vystudovala ve Zlíně obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi, na který navázala magisterským studiem zaměřeným na marketingovou komunikaci. Již během studia se soustředila na práci ve firmách, kde vedla projekty a navrhovala komunikační strategie. V roce 2017 však cítila povolání stát se součástí komunikace KAM a vrátit se zpět do Havířova, kde dnes pomáhá místní mládeži. Pavlíně leží na srdci vedení týmu, efektivní komunikace a práce s mladými vedoucími, protože právě oni potřebují velkou podporu ve svých rolích.

Petr Húšť

Bydlí v malé vesničce Bratřejov, mezi Vsetínem a Zlínem. S manželkou Věrou si užívají radosti i zodpovědnosti z výchovy pěti dětí. Vyučil kovářem, pracoval také ve sklovýrobě, později jako osobní řidič nebo při založení továrny. Dodělal si střední školu se zaměřením na marketing a management. Sedm let pracoval v sekulárním zaměstnání, sedm let v Křesťanské akademii mladých, sedm jako metodik pro práci s mládeží v Křesťanských sborech a teď už desátým rokem začíná přesluhovat :) ve vedení festivalu UNITED. Má rád turistiku, hudbu, alternativní filmy a dobrou kávu. Miluje být mezi lidmi, ale stejně tak samotu a ticho.

Máte dotaz? Tak nám nám napište na info@ea.cz

Registrovat se